Vyhledávání


Kontakt

ReinberkFoto

E-mail: milanr@quick.cz

Na úvod ...

17.10.2011 15:02

Milí přátelé, přátelé fotografie, fotografování, přátelé přírody, zvířat, květin, fotografičtí nadšenci.

Už nějaký čas jsem si říkal, že se mi po disku povaluje značné množství fotek a že bych si v tomto řízeném chaosu mohl udělat trochu větší pořádek. Znáte to. Oslavy, výlety, srazy, přátelé, psi, květiny, prostě všechno možné. Utřídil jsem tedy svoje fotografie co jsem kdy nafotil a musím říct, že to nebylo zrovna málo práce. Z těch několika GigaBajtů fotek jsem ale vybral pár "snad" povedenějších kousků, které se mi líbí a které mne přivedly na tuto myšlenku, tedy zřídit nějakou webovou galerii. Nejsou to fotky focené profi technikou, jsou to fotky, které se mi prostě líbí. Roztřídil jsem je do několika galerií, které se tu postupně objeví, jako KVĚTINY, LIDÉ, PSI, PŘÍRODA, FAUNA apod. Věřím, že se budou alespoň trochu líbít a třeba se tu časem objeví i nějaké články o fotografování, fototechnice, ale to už předbíhám.

Zdravím všechny fotoamatéry, Milan.